5 טיפים לרגליים גדולות וחזקות יותר
הפינה המקצועית

5 טיפים לרגליים גדולות וחזקות יותר

Share this on WhatsApp5 טיפים לרגליים גדולות וחזקות יותר שרירי הרגליים הם כמעט הכי חשובים לנו בגוף. אנחנו הולכים איתם, יושבים איתם והם נמצאות בפעולה כמעט כל היום. כל כלי הדם הכי קטנים נמצאים ברגליים, כך שרגליים גם אחראיות גם על זרימת דם טובה יותר לפלג גוף העליון. באימוני רגליים הגוף משחרר הרבה הורמון גדילה

קרא עוד ←
קינמון ואימונים – קינמון מוריד רמות סוכר בדם
הפינה המקצועית

קינמון ואימונים – קינמון מוריד רמות סוכר בדם

Share this on WhatsAppקינמון ואימונים – קינמון מוריד רמות סוכר בדם   הטיפ היומי: מבית Get A Coach למה לצרוך קינמון בתפריט שלך? קינמון עוזר להוריד רמת כולסטרול וסוכר. במחקר שעשו, לקחו קבוצה של אנשים עם סכרת סוג 2, חילקו אותם לקבוצות שקיבלו 1 גרם, 3 גרם ו-6 גרם של קינמון, הניסוי בוצע במשך40 יום

קרא עוד ←
6-12 חזרות לא יהפכו אותך לגדול יותר
הפינה המקצועית

6-12 חזרות לא יהפכו אותך לגדול יותר

Share this on WhatsApp6-12 חזרות לא יהפכו אותך לגדול יותר כולנו מכירים את הליצנים בחדרי כושר שאומרים “מה? למה אתה עושה רק שלוש חזרות? אתה לא תגדל מזה” (טוב, לפעמים זה שלושים במקום שלוש, אבל אז הם ממשיכים עם הליצנות ואומרים שאתה בחיטוב…). אם אתם רוצים לדעת מה לענות להם (או שאתם מהליצנים האלה ורוצים

קרא עוד ←
כמה שריר אפשר להעלות? התשובות בפנים
הפינה המקצועית

כמה שריר אפשר להעלות? התשובות בפנים

Share this on WhatsApp מבחינה פיזיולוגית, גוף האדם מסוגל לצבור רק 0.5-1.5 ק”ג של מסת שריר בחודש? עוד מסתבר שככל שמתאמן הינו ותיק יותר, כך יהיה מסוגל לצבור פחות מסת שריר באמצעות תזונה ואימונים.  עיקרון זה נקרא “עיקרון התמורה הפוחתת” ועל פיו יש יתרוןלמתאמן מתחיל על פני מתאמן ותיק בכל הנוגע לצבירת מסת שריר חדשה

קרא עוד ←